wtorek, 11 lutego 2014

Liebster Blog Award

 Witam! Dostałam nominacje do Libster Blog Award od  Lexi B. za co jej serdecznie dziękuję! Nie spodziewałam się, że mogę dostać nominację, tym bardziej, że mam tego bloga od niecałych dwóch miesięcy! A poza tym mojemu blogu daleko do ideału... Hehe. Jeszcze raz dziękuję

Czym jest Liebster Blog Award?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości do ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Pytania do mnie:
 
1. Lubisz czytać książki? Jakie najbardziej?
Oczywiście, że lubię! Każdy pisarz musi być oczytany (choć za takiego się nie uważam). Tygodniowo czytam mniej więcej trzy książki. Najbardziej lubię fantastykę, a szczególnie Dary Anioła co widać po blogu. Harry Pottera, choć na początku uważałam go za bezsensowną serię dla dzieci, a samą Rowling za realistkę, która nie ma pojęcia o świecie fantasty. Jakże bardzo się myliłam! Jej książki są po prostu świetne i z przyjemnością się je czyta. Lubię też Sagę Zmierzch, choć teraz nie jest to już taka rewelacja. Książka w której ważne jest jedynie to by mieć chłopaka. Kocham też książki Ricka Riordana! I to jego poczucie humoru. I to chyba tyle. 


2. Ulubiony film?
Jest ich wiele. Ale na pierwszym miejscy Szybcy i Wściekli wszystkie części. Piraci z Karaibów i Jack Sparrow! Dary Anioła, jednak w porównaniu do książki film nie zgadza się z nią zupełnie. I wszystkie filmy na podstawie książek, ale nie będę wymieniać, bo mogłabym pisać i pisać. 


3. Ile masz lat?
Och, 13. Ale myślę, że to nikogo nie zraża. Przynajmniej nie powinno... 


4. Jak długo piszesz bloga?
Niecałe 2 miesiące.
5. Ulubiona piosenka? 

6. Jak spędzasz najchętniej czas? 
Najchętniej nad dobrą książką, dobrym filmem, słuchając dobrej muzyki, grając na gitarze, na koniu ^^. I najważniejsze: PISZĄC. Cokolwiek, nawet na matmie zamiast rozwiązywać zadania ślęczę z długopisem nad zeszytem i jestem w zupełnie innym świecie. 

7. Ulubiony serial?
Wyklęci, Pamiętniki Wampirów, i Wawa non stop. Hahaha.

8. Największe marzenie?
Wydanie książki. Strasznie bym chciała wydać cokolwiek! Najlepiej w tym roku jeszcze, ale nikt zapewne nie weźmie na poważnie trzynastolatki ;/. A ja nie pozwolę by taki talent jak mój się marnował! xd


9. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Uczciwość. Poczucie humoru. Charakter (musi być zajebisty podobnie jak mój xd). To, że nie biorą moich słów dosłownie. Gdy czytają lub piszą. To takie najważniejsze ^^ Ale nie myślcie, że nie czytając lub pisząc nie można się ze mną zaprzyjaźnić. Przyjaźnię się z samymi osobami, które nie czytają. 

10. Skąd wzięłaś/wziąłeś pomysł na bloga?
Pomyślałam, że napiszę bloga o Nocnej łowczyni, która żyje wśród Przyziemnych! Najpierw w ogólnie nie miało to się odnosić do serii Dary Anioła, ale potem z biegiem czasu i z każdą literą napisaną przez długopis postanowiłam, że będzie to inna kontynuacja Miasta Zagubionych Dusz, i tym samym Miasto rajskiego Ognia w mojej wersji! No i założyłam bloga, a potem wszystko samo się potoczyło... 



11. Ulubiony blog?
Opowiadania głównie o Kolu i Kath  Chociaż nie komentuję gdyż denerwują mnie literki, które trzeba wpisywać za co przepraszam bardzo xd Ale spróbuję się przełamać i zacznę komentować ;x Killer  Chociaż chwilowo zawieszony i tak jest świetny.  "Ah, zakazana miłość... Rozkwitająca powoli, a pozwalająca żyć długo i szczęśliwie..."  
NOMINUJĘ: 
 http://milosc--bez--granic.blogspot.com/
http://theworldofexelegi.blogspot.com/
http://killerdarkangel.blogspot.com/
 (przepraszam, że nie ma 11, ale niewiele blogów czytam ;c)
Moje pytania: 
1. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z pisaniem?
2. Jaką książkową postać lubisz najbardziej?
3. Wierzysz w magię? 
4. Ulubiony cytat?
5. Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?    
6. Skąd czerpiesz inspirację do pisania? 
7. Wolisz dzień czy noc? 
8. Ile masz lat? 
9. Lubisz siebie? 
10. Czego najbardziej się boisz? 
11. Kim chcesz zostać w przyszłości? 



Nominacji część druga 

A więc po raz 2 zostałam nominowana do Libster Blog Award. Tym razem nominowała mnie Cutegirl Iwcia, za co serdecznie jej dziękuję ;x. Jednak pozwólcie, że tym razem odpowiem jedynie na pytania i nie podam blogów do nominacji gdyż już to robiłam ^^



Pytania do mnie (na kilka nie ma odpowiedzi bo pytania są takie same lub bardzo podobne jak wcześniej):

 
1. Skąd czerpiesz pomysły do bloga
Muszę się wam do czegoś przyznać... No tak, to już czas. To nie ja piszę tego bloga! Nie ja piszę tę historię. Wiem, że to dla was szok, bo mogliście myśleć: "OMG! Jaki świetny blog! Ona pisze prawie jak Cassandra, i ma dopiero 13 lat!" Ale teraz już tak nie myślcie... Bo chodzi o to, że ta historia piszę się sama. Ja nie mam na to wpływu. Jedynie siedzęprzed monitorem niczym słabej jakości robot  naciskając klawisze. 
No, ale jak już biorę skądś pomysły ro najczęściej jest to zwykły przypadek. Idę ulicą, widzę jakąś fajną scenkę i sobie myślę: "To jest świetne! Muszę to wykorzystać!". Lub też przeglądam Grafikę Google i przeglądam fanarty na temat Miasta Rajskiego Ognia. Niektóre są tragiczne, no ale... Widzę je i sobie myślę: "Jesteś głupia jeśli tego nie wykorzystasz". Czasem także korzystam z pomysłów innych co nazywam, po imieniu kradzieżą xd


4. Dlaczego lubisz pisać?
 Dlaczego lubię pisać? To pytanie wydaję się banalne, a jednak tak trudno mi na nie odpowiedzieć. Wydaję mi się, że lubię to dlatego, że mogę oderwać się od tego Przyziemnego świata. Wkroczyć do czegoś wspaniałego! Jak Clary do świata Nefilim. Jak Harry do Hogwartu. Jak Katniss dołączyć do świata Głodowych Igrzysk. Jak Percy stać się herosem. Jak Bella zakochać się w wampirze. Jak Kopciuszek stać się na chwilę Ksieżniczką. I jak Kubuś Puchatek poznać magię przyjaźni!
 Pisanie jest wspaniałe, bo możesz sam stworzyć genialną historię, którą być może pokochają wszyscy... 


5. Jaki jest twój ulubiony kolor? 
Czarny. Czarny jak moja nieczuła dusza... xd 


6. Jaki jest twój ulubiony cytat?
 "Miłość, przyjacielu,
To dym, co z parą westchnień się unosi;
To żar, co w oku szczęśliwego płonie;
Morze łez, w którym nieszczęśliwy tonie.
Czymże jest więcej? Istnym amalgamem,
Żółcią trawiącą i zbawczym balsamem."


7. Czy myślisz o zawodzie pisarza jako zawodzie dla ciebie?
 Oczywiście! Mam już związane z tym zawodem poważne plany, które pewnie i tak szlak trafi... xd Chcę wyjechać di Anglii, lub do Stanów i stworzyć coś co pokocha świat. Ale nie myślcie, że chcę robić to dla kasy. Raczej dla własnej przyjemności. Ta radość gdy możesz zobaczyć własną książkę na półce w księgarni! Możesz jej dotknąć... Pokazać znajomym...


8. Jaka jest twoja ulubiona pora do pisania?
Zdecydowanie noc. Dlatego też rozdziały pojawiają się o tak późnych porach... Nawet odpowiedzi na te pytania piszę w nocy!  


9.Jaka jest twoja ulubiona postać książkowa?
Będzie to trochę egoistyczne gdy powiem, że jest to postać z mojej 'książki'. Ale co tam! Jest to księżniczka, jednak nie taka jak wszystkie. Nie mieszka w zamku. Lecz na wyspie, a jej jedynym towarzystwem są zwierzęta. Musiała uciekać z królestwa bo... Nie! Nic więcej wam nie powiem. Być może kiedyś zobaczycie taką książkę na półce... 


10. Lubisz mnie?
 Nie znamy się tak do końca. Ale ja lubię wszystkich. 


11. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Nie wiem czy to się liczy, ale jest to stworzenie z mojej książki. Dość dziwne, bo wyglądem niemal nie różni się od człowieka... Lecz kto nie jest bardziej zwierzęcy niż sam człowiek???

17 komentarzy:

  1. Gratulacje za nominację do Libster Blog Award !!! ^^ Naprawdę sb na to zasłużyłaś !!!!! ( mimo że piszesz blog 2 miesiące :p ale to nieważne, bo piszesz genialnie i masz talent !!!!!!!!!! ) Po przeczytaniu twoich odpowiedzi ucieszyłam się że mogę dowiedzieć się więcej na twój temat ( nie przestrasz się czy coś xdd ) i jeszcze raz gratuluję oraz życzę ci duuużo weny ( mam nadzieje że kolejny rozdział bd tak samo genialny jak reszta ) stała czytelniczka, która uwielbia twojego bloga ( musiałam to dodać ;) więc wybacz :p xD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przestraszyłam sie xd i bardzo mi miło. Dziękuję. Fajnie mieć stałego czytelnika ^^

      Usuń
  2. Dziękuję Ci za nominację i czytanie mojego bloga. Ta nominacja przekonała mnie, żebym nie usuwała bloga na zawsze (miałam taki zamiar), więc jeszcze raz wielkie dzięki :)
    Dark Angel ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co ;x i nie możesz zakończyć tego tak po prostu! xd zabraniam ci ^^

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że czytasz mojego bloga O.o Ale naprawdę mnie to cieszy :3 Nominowałam cię, bo twój blog jest genialny, podobnie jak Ty ^^ Sporo nas łączy xd Jak ulubione filmy, seriale itp... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że czytam ;3 i postaram się juz komentować xd no i jeszcze raz dziękuję ;x

      Usuń
  4. Gratulacje : D od początku śledziłam twego bloga i zawsze wiedziałam że nawet na swój wiek piszesz genialnie, twoje posty są wciągające a zarazem tajemnicze. Zasłużyłaś na tą nominację jeszcze raz gratulacje
    X Kowal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;x tajemnicze.. hmm nie sądzę xd ale pomimo wszystko dziękuję ^^

      Usuń
  5. Dzkuję za nominację, kuzynko. A i gratuluję ci tj nominaji. Widać, ż są osoby, któr potrafią docenić twoją pracę =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;x oj no bo mnie nie można nie doceniać ^^

      Usuń
  6. Gratuluję ! I dużo weny ci życzę, bo jak już pisałam nie raz - masz talent ! ;) Ja się na przykład dziwię, bo jestem w twoim wieku, nawet może starsza bo w kwietniu kończę 14 lat, a ja - choć sporo czytam - nigdy nie mogłabym takiego czegoś napisać. Może dlatego, że nie mam bujnej wyobraźni takiej jak ty ( to oczywiście dobra cecha ) . Ale ty masz i to ważne ;) Jeszcze raz gratuluję i z niecierpliwością czekam na następny rozdział ♥
    PS. sorka, że się rozpisałam ♥
    Klaudia, którą już znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: dziękuję i nie masz za co przepraszać, bo ja bardzo lubie takie długie komentarze ^^
      No tak jesteś starsza o jakieś 6 miesiecy jak dobrze liczę, bo ja w październiku będę miała 14 lat ^^
      i wyobraźnia to jedna z najlepszych cech 'pisarza' xd a do tego ja piszę już od jakiś 7 lat, bo zaczęłam jak miałam 7 xd
      i jeszcze raz dziękuję bardzo ^^ rozdział pojawi się w piątek ;x
      PS. też sie rozpisałam <33
      oczywiście że znam <3 ^^

      Usuń
  7. Ja także chcę cię nominować do Liebster Blog Award :)
    http://przepowiednia-kroniki-nowelandii.blogspot.com/p/dostaam-nominacje-do-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. hej dziś postarasz się wrzucić posta plisss kocham twego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ;)) właśnie go piszę i myślę że w przeciągu max. 2 godzin powinien sie pojawić

      Usuń
  9. nie ma postu :( plissss tylko na to czekam moja bogini

    OdpowiedzUsuń

Yuki secretartwork