piątek, 21 marca 2014

usuwam bloga

tak, tak wiem ;/ pewnie was to nie cieszy, ale podjęłam już decyzję i jej nie zmienię.
po prostu nie mam czasu ani siły prowadzić bloga. 
prowadzić bloga, a do tego pisać coś autorskiego. 
szczerze mówiąc jeżeli miałabym wybierać pomiędzy blogiem, a moim tekstem to wybrałabym zdecydowanie mój własny pomysł i tak też zrobiłam. 

A teraz... ci którzy nie dostali ataku serca dostaną go teraz xd
nie usuwam bloga, napisałam o tym licząc, że lepiej przyjmiecie realny powód ;)))
a więc gdyż iż robi się coraz cieplej, słoneczko świeci itd. nikt nie chce siedzieć w domu w piątek!
(Ja również - pisarz też człowiek)
No i dzisiaj nowego rozdziału nie będzie ;((
to naprawdę ostateczna decyzja xd 
i właśnie od dzisiaj rozdziały będą się pojawiać w pt. sob. lub ndz.
w tygodniu na pewno nie bo wiecie... nauka 
a wiec to tyle. 
Jeszcze raz was przepraszam i mam nadzieję, że zrozumiecie ;x
Diana ^^
Ps. Przynajmniej nie usuwam bloga ;D

8 komentarzy:

  1. Dostałam dosłownie ataku serca :( Zabiłabym cię gdybyś usunęła bloga.. mówie całkiem poważnie. Rozumiem fajna pogoda i ogólnie spoko rób na sob i nd ale wiesz oby na czas :D Jeszcze raz zrobisz taką akcję to wypatroszę cię cukierkami i dam Sebastianowi jako piniate XD POZDR Kowal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej ;cc nie chciałam, ale na pewno na weekendzie bd się pojawiać i bd w miarę długi ;)) przynajmniej miałabym słodkie wnętrze xd pozdrawiam ;))

      Usuń
  2. Ja cię normalnie zabije ufoludzie!
    Takiego mi stracha napędzić!
    Myślałam, że normalnie cię zaraz zbrukam, czy coś. Nawrzucam, spróbuję namówić, abyś kontynuowała, a tu co ? Ty sobie jaja ze mnie robisz!
    Wiem, że fajna pogoda i nie trzeba nosić tych ciepłych, puchatych kurtek... Ufff...
    Ale naprawdę, jeszcze jeden taki numer, a wezmę cię złapię, dam naukowcom do badań, a potem wyślę rakietą w kosmos na inna planetę, abyś mogła wrócić do domu i nie stroić sobie żartów!
    No dobra, nie jestem aż tak zła =D Tylko, jak przeczytałam parę zdań to pomyślałam, że z tobą na prawdę źle, skoro nie masz chęci, czasu i siły dalej prowadzić bloga. Zaczęłam się martwić. Na prawdę!
    Tak, więc życzę ci weny i przede wszystkim zdrowia, bo ostatnio byłaś chora, ale chyba już lepiej co nie ?
    Pozdro i Sayonara kuzynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha jezu spokojnie ;))) no byłam chora, byłam ^^ dziękuję ;x itd

      Usuń
    2. Ty jesteś chora :D Kowal

      Usuń
    3. Zależy z jakiej perspektywy spojrzeć. Xd heh

      Usuń
  3. kobieto nie strasz!!!! to jest najcudowniejszy blog jaki czytałam <333333 nie zabieraj nam tej przyjemności :D ~~ Natalii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ... ja myślałam, że to naprawdę koniec ! Koniec Clary & Jace'a i inych bohaterów. Takie miałam łzy w oczach ;( Strasznie się przestraszyłam. Pomyślałam : Super, co ja teraz bd czytać ... Przeczytałam 5 książek z serii Dary Anioła i ten blog był jakby kontynuacją. Myślałam,że nawet to straciłam ;( A ja zawsze w piątek tu zaglądam, czytam, patrze komentarze, sama piszę ... Bałam się, że MOŻESZ MI TO ZABRAĆ !!! Ha ha ;) Ale na serio, zrobiłam skwaszoną minę i zaczęłam płakać. To dobrze, że go nie usuwasz, że piszesz dalej ;) Nawet jak w sobotę czy niedzielę będzie nowy rozdział, to NIC ! Ważne że wgl będzie ;)
    Weny, czasu i nie trać wiary w to cudo, które czyta mnóstwo osób ! Jesteś nieziemska ! Czekaaaam na następny ;) ♥
    ~ Klaudia ♥ ~

    OdpowiedzUsuń

Yuki secretartwork